Sain pari tsaikkaa joululahjaksi jokunen vuosi sitten ja lasit ovat jotenkin jääneet tosi vähälle käytölle viime vuosina. Tänä syksynä "löysimme" lasit ja ne ovat olleet suhteellisen ahkerassa käytössä sen jälkeen :)
 |
| Ihan perus glögilasina |
Mekin aloitettiin tällä viikolla glögin juonti, kun en voinut vastustaa kiusausta ja kannoin kaupasta tämän syksyn ekat glögit kotiin..
 |
| Kahvin juontiin |
Me ollaan käytetty laseja aika paljon ihan perus kahvimukien tilalla, lasista näkee kivasti kahvin värin sivusta :) nää lasit käy muuten hyvin myös Irish coffeen tekemiseen.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti