tiistai 20. marraskuuta 2012

Tsaikka-lasit

Sain pari tsaikkaa joululahjaksi jokunen vuosi sitten ja lasit ovat jotenkin jääneet tosi vähälle käytölle viime vuosina. Tänä syksynä "löysimme" lasit ja ne ovat olleet suhteellisen ahkerassa käytössä sen jälkeen :)

Ihan perus glögilasina
Mekin aloitettiin tällä viikolla glögin juonti, kun en voinut vastustaa kiusausta ja kannoin kaupasta tämän syksyn ekat glögit kotiin..

Kahvin juontiin

Me ollaan käytetty laseja aika paljon ihan perus kahvimukien tilalla, lasista näkee kivasti kahvin värin sivusta :) nää lasit käy muuten hyvin myös Irish coffeen tekemiseen.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti