 |
| Kuva: http://www.stylemepretty.com |
Heipsan! Mä oon tällä hetkellä maailman huonoin blogin pitäjä ever :) Kameraan ei ole tallentunut yhtään kuvaa ja elämä on suhteellisen hektistä. Viikot paahdan töissä täyttä päivää, iltaisin pitäisi ennättää liikkua sekä tehdä kouluhommia ja viikonloput on pyhitetty joko Ouluun tai tänne. Oon oppinut uudessa työpaikassa ihan äärettömän paljon ja nyt kun harjoittelua on kuukausi takana, olen alkanut päästä jo hiukan sairaalamailmaan syövereihin kiinni. Minulle yllätyksenä tuli, kuinka paljon siellä pitää tehdä kaiken maailman paperitöitä. Mutta nauttinut olen tästä työstä ja tuntuu, että olen ihan omalla alalla :) niin paljon kuin sitä olenkaan pähkäillyt..
Kolme viimeistä viikkoa on mennyt sairastaessa, joten liikkuminen on aika tehokkaasti jäänyt sairastelujen takia väliin. Viime viikolla kävin täällä uudistuneella kuntosalilla ekaa kertaa ja yllätyin iloisesti. Kiuruvedellä on tosi hyvä kuntosali, eikä se edes ole kallis. Ajattelin ostaa kyseiselle salille sarjalippupaketin ja alkaa käymään salilla 1-2 kertaa viikossa. Suunnittelin itselle sellaisen; tällä treenillä näytät hyvälle hääpuvussa ohjelman. Eli paljon käsille ja selälle treeniä. Ja jos tämän lisäksi jaksaisin innostua taas juoksemisesta. Noh, katsotaan :D
Ja sitten ihaniin asioihin, eli häiden suunnitteluun. Olen käynyt jo useammassa liikkeessä katsomassa ja sovittelemassa hääpukuja. Niistä ei vain saa ottaa kuvia ennen ostopäätöstä, joten ei ole kuvia tänne laittaa :( Vielä ei ole ihan sitä hinnaltaan ja ulkoiselta olemukseltaan täydellistä pukua löytynyt, paitsi yksi, joka oli sitten aivan liian suuri. Pöh, jospa se puku löytyy, ettei käy niin kuin yhdessä unessani kävi, astelin kirkon käytävää valkoisessa pikkuruisessa yöpuvussa. Jussin kanssa suunniteltiin viikonloppuna ruokalistaa ja ah niin ihanaa vieraslistaa, eli eteenpäin mennään. Pikkuhiljaa, pikkuhiljaa ;)
 |
| Kuva: http://www.stylemepretty.com |
Tajusin, että koska häät ovat elokuussa, sinne tarvitaan illaksi kynttilöitä sisälle luomaan tunnelmaa ;)