Heips! Täällä ollaan oltu aktiivisena. Viikko sitten perjantaina kävin Iisalmessa hääpukuliikkeessä ja mukaan lähti ikioma hääpuku <3 yllätin vähän itseni ja varsinkin sulhasen pikaisella ostopäätöksellä. Puvussa oli kaikki kohdillaan, hinta/materiaali/malli/napit selässä, joten ostin puvun sen enempää miettimättä. Sinne jäi mallinukke alasti töröttämään :DD Mulle iski siellä kaupassa sellainen tunne, että mun on saatava puku heti mukaan, ettei kukaan muu pääse koskemaan ja sovittamaan sitä :D niinpä kannoin puvun kotiin äitini iloksi. Tuolla se nyt makailee kiltisti vanhempieni työhuoneessa pukupussissa suojassa pölyltä ja likaisilta näpeiltä. Lupasin itselleni, etten sovittele pukuani päälle kuin muutaman kerran silloin kun on pakko (yhteensopivuus kenkien, korujen, alusvaatteiden kanssa ja kontrollisovitus mahdunko yhä pukuun), jottei puvulle pääse tapahtumaan mitään haavereita xD
 |
| Sneak peak ;) |
Nyt kuluneena viikonloppuna pyörähdin vanhempieni kanssa pikkusiskon luona Kuopiossa. Käytiin lauantaina Ikeassa katselemassa äidin ja isän uuteen keittiöön säilytysratkaisujuttuja ja samalla katselin vähän häitä silmällä pitäen koristeita.Sieltä lähti mukaan kaunis kehys ruokapöytään, johon suunnittelin laittavani menun. Sitten ajettiin keskustaan ja mentiin Sokoksen 3+1 (tai jotain) päiville, josta löysin alennuksesta ihanat lautasliinat häihin, jotka oli pakko ottaa mukaan. Nyt on iiihanat Pentikin lautasliinat ostettuna. Häitä ajatellen minulla on siis puku, servetit ja kehys menua varten hankittuna :D

Sitten käytiin porukalla syömässä tutussa Amarillossa, joka oli annosten koon puolesta paljon parempi kuin Oulun tai Rovaniemen vastaavat. Annokset olivat todella maittavia ja ISOJA verrattuna Ouluun, jännä, miten saman ketjun alla on niin paljon vaihtelua.. Mahat soikeina päätettiin käväistä vielä nopeaan Anttilassa ja minä eksyin laukkuosastolle (virhe!) ja siellä minua odotteli aivan ihana laukku, jota ilman en kaupasta päässyt lähtemään...
 |
| <3 |
Niinpä minun ajatus, lähden Kuopioon vain katselemaan ja kartoittamaan valikoimaa päättyi hieman toisenlaisiin tunnelmiin :) hih! Mutta oli mukavaa kaikin puolin <3
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti