Pitkäksi venähti blogihiljaisuus, ihan vahingossa.. Nyt on elämä muuttunut aikalailla ja hups heijaa, asustellaan Iisalmessa :D että mitä, minä joka on aina vannonnut etten varmaan IKINÄ muuta kyseiseen kaupunkiin :D Niin siinä vaan kävi, että Oulun kodista oli järkevää luopua ja koska minulla on täällä töitä luvassa vuoden loppuun saakka, Iisalmeen muutto oli järkiratkaisu. Edellisen asunnon irtisanominen ja uuden ottaminen kävi yhdessä hujauksessa ja vapun aikaan asuttiin jo Iisalmessa ja rakas Oulun koti oli luovutettu pois.. Ehkä ihan hyvä, että kaikki meni niin nopeaa, ettei ennättänyt liiemmin miettiä ratkaisuja. Mutta niin, elämä on ollut menoa ja vilskettä täynnä ja lisäksi netti kytkeytyi verrattaen myöhään tänne, joten blogi on jäänyt.
Siirtelin puhelimen muistista koneelle kuvia, joissa näkyy hyvin viime aikojen tapahtumia :)
 |
| Täytin 25v ja Jussi teki kolmen ruokalajin illallisen <3 |
 |
| Oulun kodin viimeinen brunssi |
 |
| Muuttoa (paniikkimuutto) |
 |
| Uusi koti |
 |
Miten niin tarvitseisin töihin kaulakorun kaulaan kun kannan näin ihania koruja työn puolesta päivittäin xD |
 |
| Vappu 2013 match match ;) |
 |
| Vappuna Oulun koti oli jo tyhjä ja niin taisi olla olokin.. |
 |
| Käytiin fiilistelemässä järvenrantatontin maisemia, ehkä joskus? |
Paljon vaikka mitä olisi tänne kirjoitettavaa, mutta nyt lähden tuonne ihanaan säähän lenkille. Aah, kesä <3 P.S. kohta loppuu tämän neidin harjoittelu, tasan neljä päivää, jee!!!