Lauantaina lähdimme heti aamusta Kärkkäiseen shoppailemaan :DD se kauppa on oikeasti sellainen, että sieltä tuntuu aina löytyvän jotain, jota huomaa aina tarvinneensa. Tällä kertaa kaupasta lähti mukaan aivan ihania sisustusjuttuja. Jussin kanssa ihastuttiin pariin tauluun ja minä löysin täydelliset vanhat ikkunan pokat laitettavaksi sängyn päätyyn, sellaiset, joita olen aina etsinyt (joopa joo). Kärkkäinen yllätti meidät hinnoiltaan. Vertailtiin hintoja Ikean taulujen hintoihin ja Kärkkäinen pesi jopa Ikean ;D
| Ensimmäinen taulu on tarkoitus sijoittaa uuden peilin päälle eteiseen ja ajatuksena oli, että myöhemmin se sijoitetaan ikioman kodin vaatehuoneeseen. |
Olin tehnyt aamulla pöytävarauksen Pannukakkutaloon, jonne suuntasimme iltapäivällä. Pannukakut olivat taas ihan törkeen hyviä, tosin hieman liian isoja, ja äklötys meinasi varsinkin meille tytöille iskeä kun pannaria oli niin paljon. Lupasin (jälleen kerran), että seuraavalla kerralla mulle riittää se lasten pannukakku :D
![]() |
| Vadelmia ja valkosuklaata, nam. |
![]() |
| Jussi valitsi mansikoita ja tummaa suklaata |
Illalla käytiin vielä moikkaamassa vanhaa tuttua ja ihania koiria. Tämän jälkeen piti lähteä pienelle pystärikierrokselle. Käytiin Pub Graalissa ja Kulumassa kaksilla :D Minä sain toimia oppaana (paraskin opas, joka itse ei ole kovin montaa kertaa kyseisissä paikoissa käynyt). Graali näytti parastaan, sillä pääsimme istumaan takkatulen ääreen ja Kulumassa nähtiin parikin Rammstein -drinkkiä.
![]() |
Sunnuntaina käytiin vielä ennen vieraiden lähtöä Bisketissä kahvilla. Siellä oli yllättävän paljon porukkaa liikkeellä. Illalla käytiin Jussin kanssa äänestämässä ja hakemassa liput uusimpaan Bond-leffaan, jonne mentiin myöhään illalla. Minä tykkäsin kovastikkin elokuvasta, siinä oli kivasti vanhaa Bond tunnelmaa ja muutoinkin elokuva oli mukavasti erilainen. Kannattaa käydä katsomassa :) Ja eikun suunnittelemaan reissua Kuopioon vastavierailulle :)


