Minä tällee kivasti jälkijunassa muistan päivitellä tänne näitä asioita. Mutta, oltiin viime viikonloppuna Jussin kanssa sitseillä, tarkemmin Tutan proffasitseillä. Ja hauskaa oli :) Tarkoitus oli ottaa asustakin kuva tänne, mutta meille tuli vaihteeksi kiire ennen lähtöä. Miten voi olla aina, että viimeisen puolen tunnin aikana huomataan lakkaamattomat kynnet (jotka on PAKKO lakata), ruttuiset paidat, reikäiset sukkahousut jne. Mutta kai me ei osata lähteä mihinkään ihan rauhassa :D
 |
| Sukkahousukriisi xD |
 |
| Kun valmistautumisessa oli aikaa ottaa "turhia" kuvia |
 |
| Juomatarjoilua |
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti