Ja koska nyt alkoi tulla jo tylsää ja kaikki rästiohjelmat on katsomosta ja ruudusta katsottu, ajattelin kirjoittaa tänne. Tosi hyvä idea :) Niin mutta hei, kävin eilen hakemassa entiseltä työpaikalta mun viimeisen henksutilauksen Vichyltä. Otin tuotteista pari kuvaa :D
| Normaderm puhdistusvaahto, Purete Thermale puhdistusvaahto ja Normaderm kasvorasva |
Tuotteilla näyttäisi olevan yksi yhteinen tekijä: Vichy :D huomaamatta olen tähän merkkiin tykästynyt. Olen kokeillut kaikkia apteekissa myytäviä ihonhoitosarjoja ja nämä tuotteet ovat tämänhetkiseen ihooni parhaiten sopivia. Ennen käytin paljon Acon tuotteita, mutta kesän aikana ne ovat näköjään muuttuneet Vichyiksi. Tuo vaaleanpunainen vaahto ja sininen kasvovesi ovat aivan ihania. Vichyn koulutuksesta sain uuden Idealia kasvorasvan, jota suositellaan yli 25-vuotiaille. Ajattelin ottaa sen kohtapuoliin käyttöön yövoiteena :) Tässä kasvojenhoitotuotteiden yhteydessä saattaa huomata sen, että olen ollut apteekissa töissä ja että olen heikkona kaikkiin tällaisiin juttuihin. Meidän vessan kaapit pursuaa jos vaikka minkälaista purkkia ja purnukkaa, eivätkä kaikki edes sinne kaappiin mahdu :D nyt päätinkin, että käytän kaikki tuotteet loppuun ennen uusien ostamista..
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti