torstai 15. marraskuuta 2012

Kipeenä

Niin se sitten tämä flunssa veti voimat ja jouduin jäämään täksi päiväksi kotiin, vaikka tehtävää olisi koulujuttujen puolesta ollut vaikka muille jakaa. Pää kumisee ja on aika heikko olo, joten graduaineiston analysoinnista ei ole tullut yhtään mitään :( niinpä olen viettänyt aikaani sohvalla loikoillen seuranani läppäri ja tv. Saa sen ajan näköjään kulumaan näinkin..


Ja koska nyt alkoi tulla jo tylsää ja kaikki rästiohjelmat on katsomosta ja ruudusta katsottu, ajattelin kirjoittaa tänne. Tosi hyvä idea :) Niin mutta hei, kävin eilen hakemassa entiseltä työpaikalta mun viimeisen henksutilauksen Vichyltä. Otin tuotteista pari kuvaa :D


Normaderm puhdistusvaahto, Purete Thermale puhdistusvaahto ja Normaderm kasvorasva
Minun iho on ollut lukiosta asti suhteellisen hyväkuntoinen. Viime kesänä se alkoi rasvoittua ja varsinkin poskiin tuli ihan älyttömästi finnejä. Niinpä aloin käyttämään Vichyn Normaderm sarjaa ja nuo tuotteet ovat auttaneet. Kasvorasva uudistui ja tykkään tästä uudesta versiosta toosi paljon, se ei kuoriudu iholta kuten aikaisempi versio. Nyt mulla on varmaan ensi kesään asti puhdistutuotteita :) Tuo Normadermin vaahto oli ollut halvempi ottaa 400 ml pakkauksena, joten sitä on tosissaan pitkälle ajalle varastossa. Ainut asia, mikä harmittaa on se, että unohdin tilata kasvovettä :( Noh, onneksi äiti on töissä apteekissa, niin saatan pyytää kasvovettä sitten äidin kautta kun nykyinen alkaa näyttää loppumisen merkkejä :D Kun otin näistä tuotteista kuvia, innostuin samalla ottamaan kuvan kaikista kasvojenhoitotuotteista, joita käytän päivittäin.


Tuotteilla näyttäisi olevan yksi yhteinen tekijä: Vichy :D huomaamatta olen tähän merkkiin tykästynyt. Olen kokeillut kaikkia apteekissa myytäviä ihonhoitosarjoja ja nämä tuotteet ovat tämänhetkiseen ihooni parhaiten sopivia. Ennen käytin paljon Acon tuotteita, mutta kesän aikana ne ovat näköjään muuttuneet Vichyiksi. Tuo vaaleanpunainen vaahto ja sininen kasvovesi ovat aivan ihania. Vichyn koulutuksesta sain uuden Idealia kasvorasvan, jota suositellaan yli 25-vuotiaille. Ajattelin ottaa sen kohtapuoliin käyttöön yövoiteena :) Tässä kasvojenhoitotuotteiden yhteydessä saattaa huomata sen, että olen ollut apteekissa töissä ja että olen heikkona kaikkiin tällaisiin juttuihin. Meidän vessan kaapit pursuaa jos vaikka minkälaista purkkia ja purnukkaa, eivätkä kaikki edes sinne kaappiin mahdu :D nyt päätinkin, että käytän kaikki tuotteet loppuun ennen uusien ostamista..


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti