Olin viikonloppuna käymässä kotona. Aika meni tosi nopeaa kun oli niin paljon tekemistä. Ennätin käymään kaikissa paikoissa, missä olin suunnitellutkin ja viettämään aikaa oman perheeni kanssa. Ihanaa, mutta aika raskasta. Kun sunnuntai-iltana olimme kymmennen maissa kotona, takki oli aika tyhjä. Maanantantai meni osin sumussa, mutta tiistaina alkoi jo arki rullata normaaliin tapaan. Tosin tulin tiistaina kipeäksi ja nyt värjöttelen vilttien sisällä hoidellen flunssaani :( tuleva viikonloppu on pitkästä aikaa sellainen, että meillä ei ole sille (vielä) mitään suunnitelmia. Mahtavaa kun saa vain rentoutua ja olla vaikka tekemättä mitään jos ei huvita :)
 |
| Lapsuuden koti |
 |
| Kumpi on kumpi? |
 |
| Pikkuneidin maailmaa |
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti