Mikä voisi pelastaa marraskuun ankeuden paremmin kuin oikeasti tummapaahtoinen kahvi, jossa kermavaahtoa pinnalla ja lisukkeena hippusellinen kaakaota, aah :) ihan sama, vaikka kermakahvi lihottaisi minua, tämä on mun pelastaja. Ai miten niin, en tykkää marraskuusta?
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti