sunnuntai 2. joulukuuta 2012

Joulukuu

Jei, vihdoin on joulukuu ja saa laittaa esille jouluvaloja ja koristeita. Koska vietämme itse joulun kotikaupungissamme, ajattelin laittaa jo nyt kotiin hieman joulutunnelmaa niin, että siitä kerkiää nauttimaan. Tähän jäätävään pimeyteen on ihana saada vähän valoa muistakin kuin kynttilöistä. Ja joulun jälkeen olen yleensä lopen kyllästynyt kaikkeen jouluun liittyvään ja haluan raivata ne pois ennen uutta vuotta :D Montakohan kertaa kirjoitin tähän tekstiin sanan joulu..

Tonttujen takana pilkahtaa parvekkeen jouluvalot. Tontut ovat äidin ostamat tänä syksynä, minä ja Jussi :)

Näistäkin saan kiittää äitiäni, joka aikoinaan osti köyhälle opiskelijalle niiin ihanat jouluvalot :)


1 kommentti: