Hellou! Minä olen ollut tässä kuussa tosi laiska kirjoittamaan tänne. Tuntuu, että aika menee aivan liian nopeaa, enkä ennätä tekemään yhtään mitään. Joulu on jo viikon päästä ja minulla on kaikki siihen liittyvä vielä ihan vaiheessa. Suurinosa lahjoista on ostamatta ja koulujuttajakin pitäisi saada vielä jonkin verran tehtyä ennen lomalle siirtymistä. Olisi kamalasti kaikkea tekemistä ja motivaatio pyöreä nolla :( Mä en vaan ole syksy-talvi-ihminen, marras-joulukuu vetää multa aina voimat ja tekisi vaan mieli vetäytyä talviunille. Ja kaiken tämän päälle on jostain syystä sairastellut ihan yli paljon ja seki on vienyt voimia, aloin olla jo yhteen vaiheeseen YTHS:n vakkariasiakas. Puuh!
 |
| Graduanalyysia |
 |
| Tehtiin tyttöjen kanssa yhteistyötä syventävässä kirjallisuudessa. Herkuilla jaksaa päntätä. |
 |
| Lisää pänttäystä |
No mutta tähän pimeyteen ovat tuoneet kivasti piristystä useammat pikkujoulut ja pikkusiskon tuparit. Oltiin yhtenä viikonloppuna Kuopiossa tupareissa, yhtenä Vilman luona pikkujouluissa, edellisenä viikonloppuna kotona viettämässä pikkujouluja (äiti paistoi jopa kinkun) ja tänä viikonloppuna (eli eilen) oltiin Riikan luona pikkujouluilemassa ja sieltä mentiin porukalla tanssimaan Kaarleen. Ennen pikkujouluja tehtiin kotona Jussin kanssa ruokaa ja juotiin vähän viiniä :) Tänä aamuna ei sitten ollut ihan niin hehkeä olo, hups :) Mutta oli tosi kivaa päästä käymään vähän tanssahtelemassa, kiitos ihanat <3
 |
| Vähän viiniä jo ennen ruokaa xD |
 |
| Blondi ja niin ihmeellinen viinilasi |
 |
| Teinikuva ja tuikka ilme (huomatkaa panta) |
 |
| Me tytöt laitettiin kaikki pikkumustat päälle illaksi |
 |
| Pikkujoulujen tarjoilua |
Tämä päivä onkin sitten mennyt eilisestä toipusessa ja kauneimmissa joululauluissa käydessä. Nyt illalla saatiin seuraksi minun pikkuveli ja pojat pisti heti lanit pystyyn. Meidän olohuoneessa on nyt kaksi telkkaria ja pleikkaa :D Ja tämän lisäksi ollaan syöty (tänäänkin) hyvin. Alkaa jo huolettaa tämä hyvin syöminen ja liikunnan vähyys. Oon ollut kipeänä ja liikuntakiellossa luomien poiston jälkeen, minkä seurauksena jumpissa käynti on vähän jäänyt.. Viime viikolla kävin syksyn viimeisessä pumpissa tiistaina ja nyt on sitten joululoma jumpista, kai se on pakko keksiä jotain liikuntaa ennen kuin alan tuntea itseni ihan possuksi :)
 |
| Pannaria ja kermavaahtoa, niin ihanan ei terveellistä! |
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti