sunnuntai 30. joulukuuta 2012

Vuosi 2012 kuvina

Tässä joululomalla minulla oli luppoaikaa ja selasin aikani kuluksi vuoden 2012 kuvia. Aika paljon on vuoden aikana ehtinyt tapahtua :) Valitsin tänne muutamia kuvia muistoksi.

Muutimme vuodenvaihteessa uuteen kotiin keskustaan. Uutena vuotena meillä oli ekat epäviralliset tuparit, joista ei tullut otettua yhtään kuvaa..

                                   


Tammikuussa oli maailman ihanimman pikkupojan ristiäiset <3


Samaan aikaan Jussi oli vähän erilaisissa maisemissa.


Tänä vuonna oli myös presidentin vaalit, joita seurasimme kera hyvän ruuan.


Keväällä oli minulle (ehkä) viimeinen opiskelijawappu, jota juhlittiin sitten oikein urakalla useamman päivän ajan.



Pikkuveljeni pääsi ylioppilaaksi.



Tehtiin ekan kerran eläessä susheja pikkusiskon kanssa.


Kesällä 2012 ystäväpariskuntamme meni naimisiin ja minä nappasin heittokimpun, jonka kuivatin muistoksi.


Muutoin kesä meni pitkälti töissä rehkiessä ja viikonloppuja odottaessa, jolloin Jussi tuli kotiin Rovaniemeltä. Viikonloppuisin ja iltaisin istuskeltiin hieman laittomasti talomme katolla ja nautiskeltiin elämästä. Lisäksi kesä kului hyvän ruuan ja seuran merkeissä <3



Elokuvia ja karkkia
Kesän lopulla minulla oli elämäni ensimmäinen palkallinen kesäloma, jota vietettiin aluksi kotiseudun rauhassa.



Loppuloma vietettiin Prahassa ihan kahdestaan.





Syksy ja talvi saapui kuin varkain..



Syksyllä ja alkutalvella ollaan käyty katsomassa niin jääpalloa kuin jääkiekkoakin.

Kalpa - Kärpät

Jääpalloa katsomassa, meillä oli eväät ja kaikki mukana <3
Ja niin on taas yksi vuosi mennyt. Ensi vuosi tuo mukanaan helmikuussa uuden työpaikan (tai harjoittelupaikan) ja toivon mukaan valmistumisen omaan ammattiin. Lisäksi monta muuta asiaa on vielä auki ja jännityksellä odotellaan ensi vuotta ja kaikkea, mitä elämä tuo tulleessaan.

















Ei kommentteja:

Lähetä kommentti