Muutimme vuodenvaihteessa uuteen kotiin keskustaan. Uutena vuotena meillä oli ekat epäviralliset tuparit, joista ei tullut otettua yhtään kuvaa..
Tammikuussa oli maailman ihanimman pikkupojan ristiäiset <3
Samaan aikaan Jussi oli vähän erilaisissa maisemissa.
Tänä vuonna oli myös presidentin vaalit, joita seurasimme kera hyvän ruuan.
Keväällä oli minulle (ehkä) viimeinen opiskelijawappu, jota juhlittiin sitten oikein urakalla useamman päivän ajan.
Pikkuveljeni pääsi ylioppilaaksi.
Tehtiin ekan kerran eläessä susheja pikkusiskon kanssa.
Kesällä 2012 ystäväpariskuntamme meni naimisiin ja minä nappasin heittokimpun, jonka kuivatin muistoksi.
Muutoin kesä meni pitkälti töissä rehkiessä ja viikonloppuja odottaessa, jolloin Jussi tuli kotiin Rovaniemeltä. Viikonloppuisin ja iltaisin istuskeltiin hieman laittomasti talomme katolla ja nautiskeltiin elämästä. Lisäksi kesä kului hyvän ruuan ja seuran merkeissä <3
![]() |
| Elokuvia ja karkkia |
Loppuloma vietettiin Prahassa ihan kahdestaan.
![]() |
Syksyllä ja alkutalvella ollaan käyty katsomassa niin jääpalloa kuin jääkiekkoakin.
| Kalpa - Kärpät |
![]() |
| Jääpalloa katsomassa, meillä oli eväät ja kaikki mukana <3 |







Ei kommentteja:
Lähetä kommentti