tiistai 18. joulukuuta 2012

18/12/2012

Vaikka en tykkää tästä kaamosajasta ja aamuherätykset on ihan pyllystä niin on talvella aika-ajoin ihan kauniitakin hetkiä :) Ei voisi välttämättä uskoa, että kyseessä on joulukuinen aamu klo 9.10. Ja niin, vaikka ulkona oli tosi nättiä, en viitsinyt mennä parvekkeelle ja ottaa oikeaa ulkokuvaa vaan tyydyin ottamaan kuvan ikkunan läpi aamukahvin ja lehden lukemisen sivussa :D


2 kommenttia:

  1. Joo ihan samaa katoin eilen samaan aikaan, näytti niinkun hämärällä taivaalla ois ollu tulipalo, tosi nättiä :) !Kyllä se kevät sieltä tulee!

    VastaaPoista
  2. Minäkin mietin, että palaakohan jossain ja isosti, mutta onneksi ei :) koko päivän kun oli valoisaa oli sellainen outo keltainen sävy valossa, aika jännä :D

    VastaaPoista