25-vuotias tyttö kirjoittaa kaikesta maan ja taivaan väliltä ja pitää tätä blogia päiväkirjatyyppisesti.
tiistai 18. joulukuuta 2012
18/12/2012
Vaikka en tykkää tästä kaamosajasta ja aamuherätykset on ihan pyllystä niin on talvella aika-ajoin ihan kauniitakin hetkiä :) Ei voisi välttämättä uskoa, että kyseessä on joulukuinen aamu klo 9.10. Ja niin, vaikka ulkona oli tosi nättiä, en viitsinyt mennä parvekkeelle ja ottaa oikeaa ulkokuvaa vaan tyydyin ottamaan kuvan ikkunan läpi aamukahvin ja lehden lukemisen sivussa :D
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Joo ihan samaa katoin eilen samaan aikaan, näytti niinkun hämärällä taivaalla ois ollu tulipalo, tosi nättiä :) !Kyllä se kevät sieltä tulee!
VastaaPoistaMinäkin mietin, että palaakohan jossain ja isosti, mutta onneksi ei :) koko päivän kun oli valoisaa oli sellainen outo keltainen sävy valossa, aika jännä :D
VastaaPoista