Nyt on yksi iso stressin aihe valahtanut olkapäiltä, sormus on nimittäin otettu. Mitä sinne nyt onkaan, tasan kuukausi (!) häihin. Jussi oli käynyt rinkulan Oulusta ostamassa, jäi kuulema sinne vielä kaiverrettavaksi :) jaiks! Kuvia sormuksesta vasta sitten hääpäivänä.
To do -lista lyhenee.. Paitsi, että keksin koko ajan uusia juttuja sinne ;) Eilen kävin kosmetologilla ihonpuhdistuksessa. Tänään naama on ollut kaikkea muuta kuin hehkeä ja nätti :( mutta kosmetologi lupasi hyviä tuloksia parin viikon päästä.. Toivotaan. Stressiä on tämä naamataulu meinannut ihan tosissaan aiheuttaa, kun nyt 25-v se alkoi kukkimaan kuin teinillä ikään. Kosmetologi kyllä sanoi, että osa syy kukkimiseen voi stressi :O pitää siis koittaa ottaa iisimmin ja juoda paljon vettä. Eilinen hoito oli kyllä luksusta ja siinä rentoutui hetkellisesti ihan tyystin 1,5 tunnin aikana. Tehtiin iholle ultraääni- sekä mekaaninen puhdistus ja muut hoidot vielä päälle. Toivotaan, että mulla olisi ihan ok iho sitten kuukauden päästä.
ps. oikeesti tasan kuukausi!!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti