maanantai 8. heinäkuuta 2013

Kesäinen viikonloppu Oulussa

Viime viikonloppu hurahti Oulussa ja ei että siellä oli ihanaa <3 Lauantaina muutettiin pikkuveli ekaan omaan kotiinsa. Siivottiin Meerin ja äidin kanssa asunto kun miehet kantoivat veljen "ei vielä niin suuren" omaisuuden uuteen kotiin. Pestiin veljelle jopa astiat valmiiksi, jotta on mukava aloittaa oma elämä ;) Yöksi mentiin Jussin kanssa yhden kaason luokse ja vaikka oltiin aika väsyneitä pitkästä päivästä, jaksettiin vaihtaa kuulumiset ja painuttiin aika aikaisin nukkumaan. Sunnuntaina pidettiin Bisketissä kaikkien kaasojen kesken hääpalaveri ja maisteltiin porukalla tulevaa hääkakkua :) ulkona paistoi aurinko ja oli ihanaa nähdä kaikkia rakkaita pitkästä aikaa. Saatiin suunniteltua häiden ohjelma ja hääpäivän ohjelma yleensäkin sekä jaettua vähän vastuualueita. Kun kerroin tästä töissä, mun työkaverit olivat sitä mieltä, että musta on tulossa hyvää vauhtia bridezilla :D mitä?! en ymmärrä :DD no joo, stressi häistä lievitti kivasti kun saatiin yhdessä jutella kaikesta ja lisäksi shoppailtiin yhdelle kaasolle mekko, mulle lisää meikkejä ja lisäksi löysin jotain kivaa itselleni hääpäiväksi, mikä jäänee vielä yllätykseksi ;)

Ihanan piristävä viikonloppu, jonka kruunasi pikkuveljen tekemä pizza ja jätskiannokset sekä kamala kiire Meerin kanssa, jotta kerittiin Iisalmeen Kuopioon lähtevään junaan. Jäihän meille jotain 3 minuuttia odotteluaikaa. Ja siitä, kuinka kovaa loppumatka Iisalmeen ajettiin, ei tartte puhua :D Kuvia ei tullut viikonloppuna otettua vaihteeksi yhtään, että minä oon onneton!

2 kommenttia:

  1. Oli ihana nähdä ;) OON SIIS AINUT MEKOTON KAASO, VOI EI!!!!!!!!11Minkä värisen mekon ostitte :D?

    VastaaPoista
  2. Elä hättäile, kyllä se mekko löytyy :D Se oli kans sellainen violetti/harmahtava, niiku Meerillä. Pitsinen ;)

    VastaaPoista