Ja koska häämeikki tehdään itse, olen päässyt ostelemaan vähän "parempia" meikkejä hääpäivää ajatellen, mutta toisaalta, ne jäävät minulle käyttöön ja ovat jo osin käytössä. Nyt kun on tullut panostettua vähän hintavimpiin meikkeihin, on kyllä tullut huomattua ero halvempiin. Ripsarina olen jo useamman vuoden aikana käyttänyt Kanebon 38° taivuttavaa maskaraa, johon olen ihan koukuttunut. Nyt olen päässyt Lancomen Teint Miracle meikkivoiteen makuun ja ei taida olla vanhaan paluuta, on nimittäin aika täydellistä tavaraa. Meikkivoidetta ei tarvitse laittaa paljoa, se levittyy kuin unelma ja tuntuu iholla ihanalta, ei tukkoiselta. Lisäksi se peittää kivasti, olematta pakkelimainen. Aah! Toinen uusi tuttavuus on Lancomen huulipuna, joka oikeasti pysyy koko päivän jopa minun vaikeilla huulilla! Ja se koostumus.. Ihan ilmaisiahan nämä tuotteet ei ole :( Yksi ehdoton tällaiselle ongelmaihoiselle on Blascon peitevoide, jota Vilma minulle esitteli, uskomaton tuote!
Tuo meikkivoide helpotti tänään vähän oloa, nimittäin iho tosissaan pukkaa talia pintaan ja on ihan kamalan näköinen. Aamulla satuin salilla katsomaan peilistä meikitöntä naamatauluani niin meinasi itku päästä (ja kyllä olin lauantaina aamulla klo 8.30 salilla O_o , syy Jussin polttareiden). Epäpuhtauksia tunkee ihan älynä varsinkin poskien iholta ja joka kerta kun katsoo peiliin, on joku uusi näppylä ilmestynyt naamariin, jee.. :/
Tuotatin äidillä ja isällä lentokoneen matkamyynnistä saatavan Lancomen meikkipaletin, johon kuuluu poskipuna, peiteaineet, luomivärejä, huulipuna, ripsari, rajauskyniä yms. Tänään kävin äidin kanssa shoppailemassa ja ostin ripsitupsuja :)
Ostin tänään uuden kynsilakan pikakuivattajan, kun edellinen on ihan lopussa kovan käytön vuoksi. Ihan huippu tuote, jonka ansiosta kynnet oikesti kuivuu minuutissa. Lisäksi tämä lakka saa värilakan pysymään tavallista kauemmin, saa värilakan sävyt peremmin esiin ja estää punakynsistä aiheutuvat ikävät viirut papereihin yms. Tuo pinkki lakka on suunnitteilla kynsiin hääpäivänä, sen nimi on varsin osuva häämatkaa ajatellen ;)
p.s. meidän kamera on hävinnyt teille tietämättömille muutossa, joten kuvat piti napsia puhelimella ja laatu on mitä on..
Niin ja käytiin äidin kanssa tänään vähän shoppailemassa. Mun piti lähteä vaan kiertelykaveriksi, mutta mukaan tarttui jotain tällaista (ja niitä meikkejä).. Tarvitsin oikeasti, no ketä huijaan, en mitään noista, mutta olivat kaikki alennuksessa! Vaaleansininen paita taitaa päästä päälle ristiäisiin ensi viikonloppuna.
Sitten lähdettiin käymään mummin mökillä, jonne uusi paita pääsi heti päälle. Rentoa mökkipukeutumista :) Oli tosi mukava käydä mummin mökillä, syödä lettuja ja rentoilla. Mökki muistutti sveitsiläisiä vuoristomökkejä, harmi kun en älynnyt kuvaa ottaa.. Mutta nyt lähden nauttimaan loppuillasta ihan itsekseni <3 mies on Oulussa polttareissa ja saan pyhittää tämän illan ihan vaan itselleni.








Ei kommentteja:
Lähetä kommentti