perjantai 14. kesäkuuta 2013

Hellettä ja vesisadetta

Loma alkaa tällä erää olemaan taputeltuna. Kaksi viikkoa on mennyt tosi nopeaa ja paljon on ennätetty tehdä :) ja mikä tärkeintä, oon ladannu akkuja kesän työrypistystä varten. Eka viikko oli ihanan helteinen, toinen ei niinkään. Mutta kivasti ennätin käydä uiskentelemassa, piknikillä, ottaa aurinkoa ja lenkkeillä.


Lisäksi kulunut loma on sisältänyt kuntosalilla rehkimistä ja pientä matkustelua. Kävin Oulussa gradun esitarkastuksen palautteessa. Jännitin palautetta jostain syystä älyttömästi eikä uni meinannut tulla silmään edellisenä yönä, mutta ihan turhaan jännitin :D joitakin muokkauksia pitää tehdä, jotka itse osasin pitkälle päätelläkin ja sitten gradu olisi valmis painoon <3 viimeinen lomaviikko meni nopeaa ja sain tehtyä loppuharjoitteluraportin valmiiksi hermon palaessa siihen, että kyseinen työ oli jäänyt niin pahasti roikkumaan.

Lisäksi loma on kulunut häämuistilistan juttuja hoidellessa. On pitänyt selvittää passijuttuja, kirkkoa, pappia, kuulutuksia, esteettömyystodistuksia sekä tietysti on pitänyt ostaa meikkejä häämeikkiä varten sekä käydä katselemassa vihkisormuksia ;) löysin kaksi aika potentiaalista sormusta Kiuruveden paikallisesta liikkeestä ja vielä täysin mulle sopivina, aah :) Jussin mielestä morsiammille kasvaa ahneus häiden myötä, en ymmärrä :DD


Mutta kaiken kaikkiaan on ollut ihanan rentouttava loma ja olen saanut aikaan aika kivasti kaikki ne jutut, mitä oli tarkoituksenakin. Noh, ajattelin, että olisin tehnyt graduun korjaukset tämän loman aikana, mutta se on kyllä jäänyt.. Sitten myöhemmin ;) Tämän kesän uusi juttu oli, että paistettiin ekan kerran itse muurinpohjalettuja ja vetäistiin Jussin kanssa litran taikina kahdestaan pikku possujen mahaan :P




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti