lauantai 8. kesäkuuta 2013

Vähän erilainen viikonloppu

Viikko sitten perjantaina olin ihan intopinkeänä harjoittelun loppumisesta ja alkavasta lomasta. Olin viikon ajan keskittänyt kaikki mun ajatukset siihen, että jaksaisin vain viimeisen viikon töissä ja sitten saisin levätä. Kevät on ollut osin aika raskastakin aikaa ja tuntui, että oon ihan tosissaan loman ja levon tarpeessa. Perjantaina oli puhe mennä pikkusiskon kanssa kotikotiin viikonloppua viettämään. Meeri tuli hakemaan töiden jälkeen minua ja kertoi Kuopiossa asuvan hyvän ystäväni tulevan samalla kyydillä Kiuruvedelle. Jussi oli pakannut minulle tavaroita Kiuruveden reissua varten jo valmiiksi, kuinka huomaavaista, ajattelin vain. Tytöt kertoivat auton olevan täynnä ruoka-aineita, koska ystäväni oli menossa Kiuruvedellä mökille. Ja niin lähdimme matkaan. Hälytyskellot eivät soineet edes silloin kun ajoimme Jussin veljen kotiin, piti kuulemma hakea jotain tai jotain. Siellä se asia sitten minulle valkeni kun rautalangasta väännettiin, oltiin lähdössä viettämään Ouluun minun polttareita :D en meinannut millään uskoa asiaa, koska olin niin vahvasti menossa vanhempieni luokse :) Tästä hetkestä alkoivat ikimuistoiset polttarini, jotka sujuivat ihan älyttömän hyvin. Polttarit kestivät perjantaista sunnuntaihin ja tekemistä riitti, muttei ollut liikaa. Ja parasta oli hyvä seura <3 Polttariporukka keskittyi kuvien ottamiseen, joten minulle ei tallentunut kuin pari kuvaa puhelimen muistiin. Niinpä en voi tänne oikein mitään kuvia laittaa, mutta ihanilla kaasoillani on omissa blogeissaan kuvia ja kattava selitys polttareiden kulusta, eli Click  &  KliK.

Kaiken kaikkiaan viikonloppu oli jymymenestys ja olen vieläkin viikon jälkeen ihan fiiliksissä :) Kiitos ihanat, yllätitte minut täysin ja järjestitte ihan täydelliset polttarit! Jussille juuri huokailin, että häät on kyllä kiva juttu kun siihen liittyy itse ihanan juhlan ja suunnittelemisen lisäksi kaikkea kivaa oheisjuttua, kuten polttarit ja häämatka ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti