25-vuotias tyttö kirjoittaa kaikesta maan ja taivaan väliltä ja pitää tätä blogia päiväkirjatyyppisesti.
lauantai 24. elokuuta 2013
The Honeymoon
Heippa kaikille täältä Floridan lämmöstä! Häät sujui ihanasti ja nyt ollaan jo toisella puolella maailmaa pällistelemässä. Olemme matkalla ystäväpariskunnan kanssa ja on ollut ihan älyttömän hauskaa. Tehtiin 2 päivän matka USA:n eteläisimpään osaan Key Westiin ja maisemat oli aika siistejä (kuvia myöhemmin luvassa) ;) Key West tunnetaan myös mukavasta yöelämästä, jonka ansiosta eilen meni aika tosi lujaa ja tänään ei niinkään lujaa. Note to myself: hikkaa ei kannata koittaa tyrehdyttää shamppanjalla. Ja joo, saatiin juoda ihan oikeaa shampanjaa sunset risteilyllä. Opin, että täällä on kaikki isompaa kuin kotona Suomessa, jopa hangover ;)
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti