Näihin puhtaiden lakanoiden kuviin ja tunnelmiin, ihanaa viikonloppua kaikille. Meillä ainakin toivonmukaan nukutaan hyvin ensiyönä puhtaissa lakanoissa <3
25-vuotias tyttö kirjoittaa kaikesta maan ja taivaan väliltä ja pitää tätä blogia päiväkirjatyyppisesti.
perjantai 11. tammikuuta 2013
Finally it's friday
Jei, eka arkiviikko takana ja vihdoinkin perjantai :) tänään muutama essee palautettu ja vähän tilastollista analyysia tehty. Ja mikä tekee perjantaista perjantain, noh, meillä siivouspäivä. Minä oon vähän kummallinen, mutta tykkään siivota :D siinä näkee työnsä jäljen heti, ihanaa vastapainoa kaikelle muulle arkiselle aherrukselle. Meillä kävi viikolla rakennusmiehiä tekemässä ikkunatarkastusta ja olivat kivasti lompiseet sisällä kengät jalassa ja jättäneet kurajälkiä pitkin asuntoa, joten lattiatkin tuli kuurattua kunnolla. Samalla Jussi oli siivonnut meidän kaaostilassa olleen varaston, aivan mahtavaa :)) Ja mikä parasta, ulkona oli kiva pakkanen, joten vein kaikki petivaatteet ja sisustustyynyt yms. pihalle tuulettumaan. Ehkä parasta mennä illalla puhtaisiin lakanoihin nukkumaan, huoh! Pienestä on elämän onnelliset hetket tehty <3
Kuivausrumpu on mun suosikki petivaatteiden kanssa. Vanhat lakanat voi pesun ja kuivausrummussa pyörimisen jälkeen laittaa suoraan kaappiin, eikä niitä tartte kuivatella pitkin ovia. Mankelia lakanat vaan tartteisi, silittää en niitä jaksa. Kuivausrumpu on kätevä myös vuodevaatteille. Tuuletin petot ensin usemman tunnin ulkona ja sitten viskasin rumpuun, jossa pyörivät hetken. Lähti pöly ja ulkona tullut "kosteus". Ja niin, olin ahkera ja pesin meikkisudit piitkästä aikaa (näkyy siellä taustalla).
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)

mitä ihmettä, etkö silitä lakanoitasi?!! ;D ps. minä silitän...
VastaaPoistaEn usko Meeri, että silität xD
VastaaPoistaKyllä kuule silitän :D
VastaaPoista