torstai 10. tammikuuta 2013

Uudet treenikengät


Täällä yksi pieni ihminen on onnellinen ja mistä syystä? Sain vihdoinkin hommattua (lue: raskin) itselleni kunnon jumppakengät. Olin näitä kyseisiä yksilöitä käynyt pariinkin otteeseen kokeilemassa, mutta aina ne ovat rahatilanteen vuoksi jääneet kauppaan odottelemaan. Tiistaina koulupäivän jälkeen sain päähänpiston, että nyt haluan käydä ne ostamassa ja nimenomaan nyt, koska illalla on pumppi. Eihän siinä auttanut muu kuin lähteä kauppaan :) Sain joululahjaksi molemmilta mummuiltani rahaa, joten päätin panostaa ja ostaa kengät enää sen enempää miettimättä.



Kengät ovat ihan täydelliset ja olen niistä tällä hetkellä enemmän innoissani kuin jostakin hienoista korkkareista :) Ja paitsi, että kengät miellyttää ulkonäöllisesti, ne on myös tosi hyvät jalassa ja passaa sekä jumppaan, että zumbaan (oon jo kerinny testaamaan). Zumbaa vähän jännitin, mutta nämä pelitti siellä tosi hyvin, eikä "tökkineet" kuten edelliset. Ja värimaailmaltaan nuo kengät sopii mun muihin urheiluvaatteisiin sekä sisaruksiltani saamaan ihanaan joululahjaan :3


Nyt pitää jatkaa tylsempiä kirjoitusjuttuja eli koulujuttuja eli gradua, yök...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti